آخرین اخبار

گزارش جامع از حضور مسئولان و شخصیت‌های سیاسی کشور در پای صندوق اخذ رای

فرآیند رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حالی آغاز شد که مسئولان و شخصیت‌های سیاسی کشور پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

اشتراک گذاری
11 اسفند 1402
کد مطلب : 12091

رهبر انقلاب

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را به صندوق سیار ۱۱۰ انداختند.

احمد وحیدی

احمد وحیدی امروز – ۱۱ اسفند – در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

القاصی
حضور القاصی در ستاد انتخابات کشور

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور رای خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

حاجی زاده

سردار حاجی‌زاده: حضور مردم در انتخابات پُر کردن خشاب نیرو‌های مسلح است 

سردار امیرعلی حاجی زاده در اولین دقایق آغاز فرآیند رأی‌گیری انتخابات «مجلس شورای اسلامی» و «مجلس خبرگان رهبری» در انتخابات شرکت کرد و گفت: شرط کافی برای حفظ امنیت و ایستادن قدرتمندانه مقابل دشمن، حضور مردم، همگرایی، وحدت و یکپارچگی است.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم امنیت، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است، اظهار داشت: از کسانی که هنوز تردید دارند و تصمیم نگرفتند خواهش می‌کنیم غفلت نکنند و پای صندوق‌های رای بیایند.

فرمانده هوافضای سپاه ادامه داد: یک روزی باید سلاح دست می‌گرفتیم و مقابل دشمنان می‌ایستادیم امروز هم با حضور در صندوق‌های رای همین کار را می‌کنیم.

حاجی زاده تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای امنیت‌زا و پر کردن خشاب نیرو‌های مسلح و پر کردن مشت نیرو‌های مسلح است؛ مردم غفلت نکنند بیایند.

وی گفت: آمدن مردم زنده بودن کشور را نشان می‌دهد و حتما تولید امنیت و قدرت می‌کند.

قالیباف

قالیباف رای خود را به صندوق انداخت

محمدباقر قالیباف در ساعات اولیه صبح امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مرتضی علی (ع) واقع در محله هرندی تهران رای خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و شششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق انداخت

شعبه مسجد لرزاده که از دقایق اولیه آغاز رای گیری کارش را آغاز کرده است، دقایقی قبل میزبان احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برای انتخاب نمایندگان مورد نظر این عضو دولت، در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان قانون اساسی بود.

وزیر اقتصاد با حضور در پای صندوق رای در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: تحقق ایران قوی و اقتصاد قوی در کشور ما منوط به همکاری دولت و مجلس است و اگر یکی از این دو نهاد مسیر ریل گذاری ایران قوی را بخواهد انجام دهد؛ تجربه نشان داده که میسر نخواهد شد.

وی افزود: تجربه مجلس یازدهم نشان داد تصویب برخی قوانین در ریل گذاری اقتصادی بسیار موثر بود از جمله تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار تا تعیین تکلیف قانون بانک مرکزی بعد از ۵۰ سال.


بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب درباره شرکت در انتخابات: در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست


وی تاکید کرد: مسیر آینده ایران قوی از همگرایی دولت قوی و مجلس قوی عبور می‌کند.

ناطق نوری

حضور حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در انتخابات

حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس مجلس دوره پنجم با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را برای انتخاب نمایندگان تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

محمدرضا عارف

محمدرضا عارف در انتخابات شرکت کرد

محمدرضا عارف نماینده مجلس دهم و معاون اول دولت اصلاحات به همراه همسرش با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخاب نمایندگان تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

رئیس دفتر

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری رای خود را به صندوق انداخت

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، رای خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

طحان نظیف

سخنگوی شورای نگهبان: انتخابات آیین شکرگذاری استفاده از حق تعیین سرنوشت است

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از انداختن رای خود در صندوق‌های رای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی گفت: روز انتخابات روز جشن مردم سالاری دینی است و انتخابات آیین شکرگزاری استفاده از حق تعیین سرنوشت است که ملت ایران ۴۵ سال است از این حقِ انتخاب استفاده کرده‌اند و همواره با حضور در صحنه موجبات ناراحتی بدخواهان و دشمنان خود را فراهم کردند و به طور میانگین هر سال یک بار پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

وی افزود: امیدواریم در این انتخابات نیز شاهد حضور پرشور ملت ایران برای استفاده از حق خدادادی در انتخابات باشیم.

حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در محل اخذ رای

اسماعیلی

حضور محمدحسن صادقی مقدم در پای صندوق رای

عضو حقوقدان شورای نگهبان: شورای نگهبان با بیش از ۲۳۰ هزار ناظر به مردم ایران اطمینان می‌دهد که از آرای آنان صیانت خواهد کرد.

صادقی مقدم

حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان، معاون ویژه رئیس جمهوری در امر مبارزه با فساد در پای صندوق رای

درویشان

حضور علی مطهری در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات

علی مطهری

حضور علی لاریجانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

علی لاریجانی در ساعات اولیه رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در آستان مقدس حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع)، آراء خود را به صندوق انداختند.

لاریجانی

اسلامی در انتخابات

محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در مسجد جامع لویزان، رای خود را به صندوق انداخت.

منصوری

حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در محل اخذ رای

منصوری

سخنگوی دولت: باید حق انتخابمان را خودمان استیفا کنیم

علی بهادری جهرمی صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجدالنبی تهران، درباره اهمیت انتخابات اظهار کرد: همه شئون زندگی از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … توسط مجلس تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: شما کرسی تصمیم‌گیری در همه ساحات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی خانوادگی را به نماینده مجلس می‌دهید. مردم با رای دادن حق خود را به امانت به نمایندگان مجلس می‌دهند تا چگونه مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… در کشور حرکت کند.

سخنگوی دولت همچنین گفت: برای همین مردم باید هزاران برابر بیشتر از کار‌های شخصی درباره کاندیدا‌ها تحقیق کنند و پای صندوق رای حاضر شوند، چون اگر ما برای خود تصمیم نگیریم دیگران برایمان تصمیم خواهند گرفت پس باید حق انتخابمان را خودمان استیفا کنیم.

 

علم‌الهدی: این بار نیز مردم با حضور در انتخابات، دشمن را شکست خواهند داد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز ۱۱ اسفندماه با حضور در مسجد شهدای مشهد پس از شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همیشه در تمام بحران‌های این نظام و انقلاب در طی ۴۵ سال، این مردم بودند که به صحنه آمدند و هر زمان با حضور مردم در صحنه، دشمن ما شکست خورده است.

وی افزود: مسئله انتخابات نیز همین گونه است. دشمن برای انتخابات فعلی طمع کرده بود که با وجود بعضی از مشکلات، مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و این موضوع را وسیله‌ای در ارزیابی خود قرار می‌داد که مردم از همراهی نظام کنار رفته‌اند تا تهاجم خود را به نظام جدی‌تر کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: ان‌شاءالله مردم این دفعه نیز مانند همیشه دشمن را شکست داده و آن را ناامید خواهند کرد. امیدواریم با فعالیت و زحمات کارگزاران انتخابات و همت مردم در این انتخابات دشمن کاملا ناامید شده و در این مرحله نیز مانند تمام مراحل شکست بخورد.

استاندار تهران رای داد

استاندار تهران رای خود را به صندوق انداخت.

علیرضا فخاری با حضور در مسجد حضرت رسول نازی آباد، در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

روحانی

روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

حسن روحانی با حضور در یکی از مدارس منطقه ۱، آرای خود را به صندوق اخذ رأی انداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =